9 Eylül 2009 Çarşamba

Yılın Geyikleri

 Almanya'da Almanlar yasiyorsa Sakarya'da sakarlar mi yasar?


File corap aldim.
-File niye aldin? Kendine alsaydin ya..


Abi sana Sila'nin selami var.
-Hangi Sila?
-Gayri Safi Milli HaSila


Tasimasuyla neden degirmen donmez?
-Cunku Tasimasu bir japon kizidir.
-Peki Tasimasu annesinden nasil su ister?
-Mataramasuko.


Bankaci fil neden hapise girmis?
-Bankayi hortumladigi icin.


Her seyi bilen ordeklere ne denir?
-Blendax


Kizin biri kitap okurken olmus. Neden?
-Satirbasina gelmis.


- Fransiz ihtilali neye karsi yapilmistir?
-Sabaha karsi


-Kucuk su birikintisine ne denir?
-Sucuk


Yerin kulagi vardir benim de kulagim var.. o zaman ben yer miyim ? Yemem..


Sen o ceteyi taniyor musun
Hangi ceteyi
Peceteyi.


Mercedes bile namaz kilmiyor renault clio


Bu konuda sen ne diyorsun;
-katiliyorum
-siviliyorum
-gazliyorum:)


John Wayne'in ebesi kimdir?
-Ebeveyn.


-Gozluklerin numaralimi?
-Yok kale arkasi...


Cin Ali mavi murekkebe duserse nolur?
-Blue Jean


Cok makbule gecti simdide Ayse geciyor.


Yangin dolabini acmislar nolmus?
Yang cok kizmis!


-Alinin selami var.
-hangi Ali?
-Sehirlerarasi Otobus termin-ali


Erkek ata ne denir?
Bayat


En guzel cay hangi dagda icilir?
Cay bar-dagi'nda


Yikanan Ton'a ne denir?
-Washington


Kral tahta cikinca ne yapmis?
-Tahtayi yerine takmis.


Adamin biri yuzme bilmiyormus,denize dusmus fakat bir sey olmamis.
Neden?
-Adamin tipi kayikmis.
Orumcek adam ag atamiyormus,neden?
-Cunku ag baglantisi kopmus.




Ben kamyonu suruyordum,leonardo da vinci.


Bir elmanin icinden bir kurt cikmasindan daha kotu ne olabilir?
-Bilemediniz iki kurt degil,yarim kurt cikmasi!


Sarisinlar neden 11'i yazamazlar?
-Hangi 1'i once yazacaklarini bilmedikleri icin.


4.murat neden intihar etmis..?
Ilk 3 e giremedigi icin.
Sarisin pizza ismarlar.
Pizzaci sorar: "6 parcaya mi boleyim, 8 parcaya mi?
Sarisin "6'ya bol", der, "sekiz parcayi bitiremem".


77 yi neden bugune kadar kimse ayiramamis?
-Seven'leri ayirmak gunahta ondan:)


Temel kahvede ise baslar,musterilerden biri seslenir:
-Temel bize uc cay, biri acik olsun.
-Hangisi?


Sicak buza ne denir?
-Hatice. (hot ice)


Hangi pansiyonda kalinmaz?
-Suspansiyon.


Sana bir killik yapayim,icine killarini koyarsin.


Sen simdi terlemissindir, ben sana bir terlik getireyim en iyisi.


Soforle konusmayin,adi herif herkese laf tasiyor!


Ilk goruste aska inanir misin? Yoksa tekrar mi gidip geleyim?


Bosluktaki file ne denir_
-Fil in the blanks.


Gecen gun arkadaslarla firinda patates yiyorduk,
firin sicak geldi bahceye ciktik


Cem Uzan, ustunu orteyim.....

Hiç yorum yok: