9 Eylül 2009 Çarşamba

Kamyon Yazıları Yasaklanmasın...

Paran varsa aleme cik alem adam gorsun, paran yoksa eve git coluk cocuk baba gorsun...

Yuzuk lordun yol Ford'un

Paran varsa Range Rover, paran yoksa game over...

Aglamayi Ferdi'den, baglamayi Orhan'dan, sevmeyi Ibrahim'den ogrendik


Bir meyhane buldum mezarligin karsisinda, bir gun beni ararsan ya oradayim ya da karsisinda

Dikkat: Aracta yalniz var

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadim

Saglam sofor kalmaz rampada, Muslum baba sigmaz ipod'a

Senin araban namaz kiliyo mu, benimki Clio

Sari kizin nazi, Ford'un ara gazi

Al Fordun dizelini, sev koyun guzelini

Guzeli sevdikce nazlanir, Ford'a bastikca sahlanir

Gonlunde yer yoksa guzelim; fark etmez, ben ayakta da giderim

Beni cekemiyorsan anten tak

Hataliysam caldir kapat, ben seni ararim

Parayi buldum simdi kiro olacagim

Menfaat yolunda edinilen dostluk, cile yokusunda son bulurmus.

Kizin gulusune, kisin gunesine aldanma

Evlenip gidecegime balayina, evlenmem giderim alayina

Dunyayla nisanli, olumle sozluyum

Onunu gormeden sollama, evine aci haber yollama...

Fakiri fakir yapan kuru inat, zengini fakir yapan hayirsiz evlat, memuru fakir yapan suslu avrat.

Dunyada MAN ahirette iman

Karayollarinda degil, senin kollarinda oleyim.

Vur kalbime hanceri, yuregim parcalansin; fazla derine inme, cunku orda sen varsin.

Ankara Istanbul 6 saat sana sevgim 24 saat

 

Hiç yorum yok: